Producenci branży budowlanej prześcigają się we wprowadzaniu innowacyjnych technologii. Rozwiązania – choć często rewolucyjne – są wyzwaniem. Zdarza się tak, że z promocją nie idą w parze szkolenia i warsztaty dla fachowych wykonawców czy sił sprzedaży. Tymczasem coraz bardziej świadomy klient oczekuje od osoby pierwszego kontaktu ze strony firmy dużej wiedzy i gotowych porad.
Warsztaty dla dekarzy
Biorąc pod uwagę potrzeby klienta, rok 2017 firma Roto Okna Dachowe rozpoczęła dwoma projektami szkoleniowymi, które trwały przez cały pierwszy kwartał. „Dach Od Kuchni” to nowe przedsięwzięcie skierowane do dekarzy i blacharzy. Fachowcy z całej Polski mieli okazję wziąć udział w bezpłatnych warsztatach, a potem także szkoleniach certyfikacyjnych prowadzonych przez ekspertów Roto Okna Dachowe, Rheinzink i Rathscheck. W trakcie spotkań dołożono wszelkich starań, aby przekazać wiedzę na temat współczesnej architektury z wykorzystaniem sprawdzonych, rzemieślniczych technologii. W szkoleniach wzięło udział 800 uczestników.
Szkolenia dla handlowców
Z kolei „RotoQ Academy” to przedsięwzięcie prowadzone od kilku lat, a dedykowane siłom sprzedaży. Już po raz trzeci regionalni przedstawiciele handlowo – techniczni Roto zorganizowali dla swoich partnerów specjalne szkolenia. 14 spotkań w całej Polsce ma na celu doskonalenie całego spectrum umiejętności składających się na doskonałą obsługę klienta. W tegorocznej edycji weźmie udział około 420 osób. – Praca w handlu wymaga dużych pokładów kreatywności. Jak wszyscy wiemy, jej największym wrogiem jest rutyna – mówi Monika Hermanowicz-Górny, Kierownik Marketingu Roto Okna Dachowe i dodaje – Szkolenia w ramach „RotoQ Academy” prowadzone są przez niezależnych specjalistów zajmujących się trenowaniem sił sprzedaży. Formuła spotkań, choć luźna, zawiera ogromną dawkę praktycznych rozwiązań. Regionalni partnerzy firmy mają tym samym okazję, aby skonfrontować swój własny warsztat z innym podejściem i wybrać coś dla siebie. Obok treningu umiejętności czysto handlowych, w programie spotkań są również krótkie prezentacje na temat najnowszych rozwiązań produktowych. Dzięki temu co roku wiedza, którą co dnia egzekwuje klient, jest uzupełniana. Aspektem nie do przecenienia jest możliwość spotkania, wymiany doświadczeń, a tym samym rozwoju przez integrację.
© APLIT Wszelkie prawa zastrzeżone.