Ta witryna wykorzystuje pliki cookies by zarządzać sesją użytkownika. Cookies używane są także do monitorowania statystyk strony, oraz zarządzania reklamami.
W kazdej chwili możesz wyłączyć cookies. Wyłączenie ciasteczek może spowodować nieprawidłowe działanie witryny. Więcej w naszej polityce prywatności.

Znalezione szkoleniamagnify

Zwiększanie motywacji zespołów pracowniczych - warsztat praktyczny

KC Centrum Rozwoju

Szkolenie zawiera szereg przykładów działań w zakresie motywacji zawodowej, pozwalających na zwiększenie efektywności pracy i zadowolenia pracowników na różnych poziomach organizacji wiązanych ze specyfiką zawodową i zdobytymi kwalifikacjami.

Najbliższy termin: 2024-12-02 - 2024-12-02 Lokacja: Opole, Opolskie

470.00 235.00 zł

Rabat: -50%

(brutto)

Szkolenie otwarte.

Lean Manufacturing- optymalizacja procesu produkcyjnego poprzez eliminację marnotrawstwa

KC Centrum Rozwoju

Podczas szkolenia uczestnicy poznają koncepcję filozofii LEAN oraz metody eliminacji strat z wykorzystaniem narzędzi, które pomagają optymalizować procesy wew. w przedsiębiorstwach, z uwzględnieniem specyfikacji każdej z branż.

Najbliższy termin: 2024-12-02 - 2024-12-02 Lokacja: Opole, Opolskie

790.00 395.00 zł

Rabat: -50%

(brutto)

Szkolenie otwarte.

Negocjacje i psychomanipulacje

KC Centrum Rozwoju

Uczestnicy poznają mechanizmy zachowań klientów, nauczą się rozpoznawania i rozumienia ich potrzeb oraz właściwego prowadzenia rozmowy handlowej. Rozpoznają techniki manipulacyjne,wyćwiczą zachowania asertywne oraz umiejętności negocjacyjne.

Najbliższy termin: 2024-12-03 - 2024-12-03 Lokacja: Opole, Opolskie

450.00 225.00 zł

Rabat: -50%

(brutto)

Szkolenie otwarte.

Skuteczna komunikacja zdalna i obsługa klienta telefonicznego

KC Centrum Rozwoju

Szkolenie pozwoli na usprawnienie procesu handlowej rozmowy telefonicznej, przyswojenie wiedzy na temat ”trudnego klienta”, oraz nabycie konkretnych umiejętności koniecznych do efektywnej pracy przy użyciu telefonu.

Najbliższy termin: 2024-12-04 - 2024-12-04 Lokacja: Opole, Opolskie

450.00 225.00 zł

Rabat: -50%

(brutto)

Szkolenie otwarte.

Jak Radzić Sobie z Wymagającym Klientem: Warsztaty Komunikacji i Asertywności

KC Centrum Rozwoju

Praktyczne warsztaty uczą, jak profesjonalnie radzić sobie z wymagającymi klientami, poprawiać komunikację i asertywnie rozwiązywać konflikty, zwiększając zadowolenie klientów.

Najbliższy termin: 2024-12-04 - 2024-12-04 Lokacja: Opole, Opolskie

430.00 215.00 zł

Rabat: -50%

(brutto)

Szkolenie otwarte.

Psychologia klienta- warsztat umiejętności handlowych

KC Centrum Rozwoju

Praktyczna analiza zachowań konsumenckich i ich potrzeb. Skuteczne oddziaływanie na klientów oraz radzenie sobie z problemami rozmowy handlowej.

Najbliższy termin: 2024-12-05 - 2024-12-05 Lokacja: Opole, Opolskie

470.00 235.00 zł

Rabat: -50%

(brutto)

Szkolenie otwarte.

Budowanie marki i kreowanie pozytywnego wizerunku firmy- warsztat praktyczny

KC Centrum Rozwoju

Szkolenie ukazuje uczestnikom możliwości skutecznego planowania komunikacji firmy z rynkiem, organizowania wydarzeń we współpracy z podmiotami zewnętrznymi oraz integrujących zespół pod kątem marketingowego PR.

Najbliższy termin: 2024-12-06 - 2024-12-06 Lokacja: Opole, Opolskie

450.00 225.00 zł

Rabat: -50%

(brutto)

Szkolenie otwarte.

Zarządzanie Zespołem w Praktyce: Warsztaty Menedżerskie

KC Centrum Rozwoju

Szkolenie pozwala uczestnikom przećwiczyć praktyczne umiejętności kierownicze w komunikacji i działaniach wspierających podwładnych w przyjmowaniu pełnej odpowiedzialności za zadania

Najbliższy termin: 2024-12-06 - 2024-12-06 Lokacja: Opole, Opolskie

450.00 225.00 zł

Rabat: -50%

(brutto)

Szkolenie otwarte.