Zapraszamy na naszą stronę interentową:Asertywność w sprzedaży i obsłudze klienta czyli sztuka satysfakcjonowania klienta>>> Podstawą sukcesu rynkowego firmy, handlowej, finansowej, czy też produkcyjnej (...)
Najbliższy termin: 2025-05-22 - 2025-05-23 Lokacja: Gdańsk, Pomorskie
First Minute: -100zł
1697.40 zł brutto (Vat 23%)
W imieniu ekspertów Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER z przyjemnością zapraszamy do udziału w szkoleniu otwartym:Ocena efektywności ekonomicznej w projektach inwestycyjnych finansowanych (...)
Najbliższy termin: 2025-05-23 - 2025-05-23 Lokacja: Do uzgodnienia.
Rabat: -5%
923.12 zł brutto (Vat 23%)
Szkolenie ESG dla zarządu i rady nadzorczej. Rola i odpowiedzialność kadry zarządzającej w obszarze zrównoważonego rozwoju
Najbliższy termin: 2025-05-23 - 2025-05-23 Lokacja: online, Mazowieckie
725.70 zł brutto (Vat 23%)
Kursanci szkolenia obsługa klienta pracują nad następującymi zagadnieniami: kontakt z klientem, „pierwsze wrażenie”, podstawowe reguły w obsłudze klienta, asertywność, savoir-vivre, jak sobie radzić w sytuacja trudych, obsługa przez telefon, błędy
Najbliższy termin: 2025-04-22 - 2025-04-23 Lokacja: Łódź, Łódzkie
1845.00 zł brutto (Vat 23%)
Kursanci szkolenia obsługa klienta pracują nad następującymi zagadnieniami: kontakt z klientem, „pierwsze wrażenie”, podstawowe reguły w obsłudze klienta, asertywność, savoir-vivre, jak sobie radzić w sytuacja trudych, obsługa przez telefon, błędy
Najbliższy termin: 2025-04-22 - 2025-04-23 Lokacja: Łódź, Łódzkie
1845.00 zł brutto (Vat 23%)
Kursanci szkolenia obsługa klienta pracują nad następującymi zagadnieniami: kontakt z klientem, „pierwsze wrażenie”, podstawowe reguły w obsłudze klienta, asertywność, savoir-vivre, jak sobie radzić w sytuacja trudych, obsługa przez telefon, błędy
Najbliższy termin: 2025-04-22 - 2025-04-23 Lokacja: Łódź, Łódzkie
1845.00 zł brutto (Vat 23%)
Kursanci szkolenia obsługa klienta pracują nad następującymi zagadnieniami: kontakt z klientem, „pierwsze wrażenie”, podstawowe reguły w obsłudze klienta, asertywność, savoir-vivre, jak sobie radzić w sytuacja trudych, obsługa przez telefon, błędy
Najbliższy termin: 2025-04-22 - 2025-04-23 Lokacja: Łódź, Łódzkie
1845.00 zł brutto (Vat 23%)
Szkolenie obsługa klientów trudnych i konfliktowych pokazuje w jaki sposób działać skutecznie w kontakcie z trudnym klientem oraz w sytuacjach konfliktowych.
Najbliższy termin: 2025-04-22 - 2025-04-23 Lokacja: Łódź, Łódzkie
1845.00 zł brutto (Vat 23%)
Szkolenie zarządzanie energią - jako klucz do efektywności pracownika, dedykowane jest dla pracowników i osób zarządzających grupami oraz projektami, którzy chcą zwiększyć swoją osobistą efektywność i satysfakcję z pracy oraz osiągać wspaniałe wynik.
Najbliższy termin: 2025-04-22 - 2025-04-23 Lokacja: Łódź, Łódzkie
1845.00 zł brutto (Vat 23%)
Szkolenie obsługa klientów trudnych i konfliktowych pokazuje w jaki sposób działać skutecznie w kontakcie z trudnym klientem oraz w sytuacjach konfliktowych.
Najbliższy termin: 2025-04-22 - 2025-04-23 Lokacja: Łódź, Łódzkie
1845.00 zł brutto (Vat 23%)
© APLIT Wszelkie prawa zastrzeżone.