Ta witryna wykorzystuje pliki cookies by zarządzać sesją użytkownika. Cookies używane są także do monitorowania statystyk strony, oraz zarządzania reklamami.
W kazdej chwili możesz wyłączyć cookies. Wyłączenie ciasteczek może spowodować nieprawidłowe działanie witryny. Więcej w naszej polityce prywatności.

Znalezione szkoleniamagnify

Prawo autorskie w praktyce

WIK Consulting Doradztwo HR Szkolenia

Podczas szkolenia wyjaśnimy, kiedy powstaje utwór i z jakiej korzysta ochrony. Przeanalizujemy również aspekty prawne związane z coraz częściej występującymi wytworami AI i powiemy na co zwracać uwagę, przy korzystaniu z tych wytworów. Uczestnicy sz

Najbliższy termin: 2025-06-06 - 2025-06-06 Lokacja: online, Mazowieckie

1000.00 zł

1230.00 zł brutto (Vat 23%)

Szkolenie otwarte.

Blefy i triki w negocjacjach handlowych

AVENHANSEN Sp. z o.o.

Wzmocnienie i przygotowanie pracowników do samodzielnego i efektywnego prowadzenia negocjacji ze szczególnym uwzględnieniem negocjacyjnego wywierania wpływu...

Najbliższy termin: 2025-06-09 - 2025-06-09 Lokacja: Kraków, Małopolskie

980.00 930.00 zł

First Minute: -50zł

1143.90 zł brutto (Vat 23%)

Szkolenie otwarte.

Storytelling. Jak budować wizerunek marki przez jej historię

AVENHANSEN Sp. z o.o.

Serdecznie zapraszamy na naszą stronę internetową:Storytelling w biznesie>>> Szkolenie przedstawia najbardziej sprawdzone sposoby opowiadania historii i daje narzędzia do ich samodzielnego budowania. (...)

Najbliższy termin: 2025-06-13 - 2025-06-13 Lokacja: Kraków, Małopolskie

980.00 490.00 zł

First Minute: -50%

602.70 zł brutto (Vat 23%)

Szkolenie otwarte.

Profesjonalna obsługa klienta w urzędzie – warsztaty dla pracowników administracji

J.G.Training szkolenia specjalistyczne

Podczas szkolenia omówimy następujące zagadnienia: komunikacja z klientem urzędu, reguły profesjonalnej obsługi klienta, komunikacji werbalna i niewerbalna, zasady komunikacji mailowej, badanie potrzeb klienta, typy osobowości klienta.

Najbliższy termin: 2025-04-07 - 2025-04-07 Lokacja: WARSZAWA, Mazowieckie

990.00 zł

1217.70 zł brutto (Vat 23%)

Szkolenie otwarte.

Skuteczny negocjator w dziale zakupów

AVENHANSEN Sp. z o.o.

Serdecznie zapraszamy na naszą stronę internetową:Skuteczny negocjator w dziale zakupów>>> Szkolenie polecamy dla:Szkolenie skierowane jest do pracowników odpowiedzialnych w procesie zakupów za kontakt (...)

Najbliższy termin: 2025-04-14 - 2025-04-15 Lokacja: Kraków, Małopolskie

1580.00 1530.00 zł

First Minute: -50zł

1881.90 zł brutto (Vat 23%)

Szkolenie otwarte.

Profesjonalna obsługa klienta w praktyce. Budowanie trwałych i partnerskich relacji z klientem

AVENHANSEN Sp. z o.o.

Lojalny i oddany klient jest podstawą sukcesu każdej firmy. Nastawienie firmy na klienta to specyficzna forma pracy firmy, gdzie wyraźnie widać, że podmiotem każdej aktywności pracowników firmy jest klient.

Najbliższy termin: 2025-04-10 - 2025-04-11 Lokacja: Gdańsk, Pomorskie

1480.00 1380.00 zł

First Minute: -100zł

1697.40 zł brutto (Vat 23%)

Szkolenie otwarte.

Ochrona przed hałasem – obowiązki zakładu przemysłowego. Szkolenie dla przedsiębiorstw i dla adminis

J.G.Training szkolenia specjalistyczne

Szkolenie z ochrony przed hałasem obejmuje m.in. zagadnienia: dopuszczalny poziom hałasu w zakładzie produkcyjnym, sankcje za przekroczenie dopuszczalnych poziomów hałasu, procedura wydania decyzji ustalającej dopuszczalny poziom hałasu.

Najbliższy termin: 2025-04-14 - 2025-04-15 Lokacja: WARSZAWA, Mazowieckie

1990.00 zł

2447.70 zł brutto (Vat 23%)

Szkolenie otwarte.

Zarządzanie reklamacjami w praktyce - REWOLUCYJNE ZMIANY

AVENHANSEN Sp. z o.o.

Wraz z przystąpieniem Polski do UE umocniła się pozycja konsumenta (kupującego) oraz wzrosła odpowiedzialność producenta za produkt wprowadzany do obrotu.

Najbliższy termin: 2025-04-28 - 2025-04-28 Lokacja: Kraków, Małopolskie

980.00 930.00 zł

First Minute: -50zł

1143.90 zł brutto (Vat 23%)

Szkolenie otwarte.

Profesjonalny Office Manager – rola asystentki/ asystenta w biurze, najlepsze praktyki biznesowe

J.G.Training szkolenia specjalistyczne

a warsztacie omówimy między innymi następujące zagadnienia: rola asystentki w sekretariacie, etykieta biznesowa, mowa ciała, trudne sytuacje w pracy asystentki, organizacja spotkań i wyjazdów, korespondencja firmowa, netykieta, rozmowy telefoniczne.

Najbliższy termin: 2025-06-23 - 2025-06-23 Lokacja: online, Mazowieckie

890.00 zł

1094.70 zł brutto (Vat 23%)

Szkolenie otwarte.

Skuteczna komunikacja zdalna i obsługa klienta telefonicznego

KC Centrum Rozwoju

Szkolenie pozwoli na usprawnienie procesu handlowej rozmowy telefonicznej, przyswojenie wiedzy na temat ”trudnego klienta”, oraz nabycie konkretnych umiejętności koniecznych do efektywnej pracy przy użyciu telefonu.

Najbliższy termin: 2025-04-08 - 2025-04-08 Lokacja: Katowice, Śląskie

450.00 225.00 zł

Rabat: -50%

(brutto)

Szkolenie otwarte.

Strona: 15 6 7 8 932